Slide background
Teknoloji Transfer Ofisi Koordinatörlüğü

Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü

    Mersin Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü, üniversitenin etkileşimde bulunduğu grupları ilgisini, olumlu düşüncesini ve desteğini kazanmak için yürütülen bilinçli ve planlı iletişim çabalarından oluşan yönetsel bir işlevin yerine getirilmesi ve üniversitenin kurumsal saygınlığının her alanda tesisi ve sürdürülmesi amacıyla faaliyet göstermektedir.
    Üniversite personeli, öğrenciler, yüksek öğretim kuruluşları, diğer üniversiteler, kamu kurumları, basın kuruluşları ve yöre halkının oluşturduğu kişi ve gruplar, halkla ilişkiler faaliyetlerinde üniversitemizin temel hedef kitlesi olarak belirlenmiştir. Bu hedef kitlenin kriterleri, aynı zamanda üniversitenin dahil olduğu çeşitli iletişim platformlarında kamuoyu oluşturma yeteneğine sahip kişi ve kuruluşlara göre sürekli güncellenmektedir.
    Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü, bu kapsamda, hizmetler bölümünde belirtilen planlı faaliyetlerle birlikte, en üst yönetici adına kuruluşu ve onun halkla ilişkiler politikasını temsil etmekte, kamuoyu ile kuruluş arasındaki bağı kurup geliştirmektedir.
    Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü, saygın bir kurumsal kimlik oluşturmayı başarmış ve her alanda uluslar arası kalite standartlarını yakalamış olan Mersin Üniversitesi’nin dışarıya açılan penceresi ve vitrini konumunda bulunmasının bilinciyle, kendi çalışma altyapısı ve sorumluluk kapsamı içinde, konularında uzman personeli ve dinamik görev anlayışıyla çalışmalarını titizlikle sürdürmektedir. 

Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü aşağıdaki birimlerden meydana gelmiştir: 

1- Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürü
2- Fotoğraf-Video Servisi
3- Grafik Tasarım Servisi 
4- Haber Servisi
5- Halkla İlişkiler Servisi
6- İdari İşler ve Yazı İşleri Servisi